سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشدار برادر یکی از شهدای فتنه به منافقان

برادر شهید فیض هشدار داد: به برکت خون شهدای بعد از انتخابات دوباره انقلاب ما بیمه شد و منافقان بدانند با هیچ ترفندی نمی‌توانند به مملکت اسلامی ما آسیب برسانند.

محسن فیض برادر شهید «محمد حسین فیض»، یکی دیگر از شهدای فتنه پس از انتخابات با اشاره به شایعه های سایت های اینترنتی و شبکه های تلویزیزیونی ضد انقلاب مبنی بر آزار و اذیت مسئولان نهادهای دولتی به خانواده جان باختگان پس از انتخابات گفت: عوامل سران فتنه با شایعه‌پراکنی به‌دنبال متهم کردن نظام هستند.

وی بیان داشت: اگر مردم به این نکته توجه کنند متوجه می‌شوند که استکبار جهانی به‌دنبال اشغال کردن سرزمین ما مانند سرزمین‌های دیگر هستند تا بتوانند از منابع و امکانات کشورمان استفاده کنند؛ آنها سخت در اشتباه‌اند تا زمانی که مقام معظم رهبری، هدایت جامعه را بر عهده دارند، دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین قدمی علیه کشور ما بردارند.

برادر شهید بسیجی «محمد‌حسین فیض»، هدف از شایعه‌پراکنی دشمنان را متهم کردن نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه این شایعات به خاطر این است که در اذهان عمومی این مطلب را ایجاد کنند که دولت و نظام در حوادث بعد از انتخابات مقصر هستند.

برادر شهید فیض تاکید کرد: به برکت خون شهدای بعد از انتخابات دوباره انقلاب ما بیمه شد و منافقان بدانند با هیچ ترفندی نمی‌توانند به مملکت اسلامی ما آسیب برسانند.